Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

wtorek, 29 lipca 2014

Wisior Anthra

Lato pełną parą, temperatury sięgają 30 stopni, a ja znów się powtórzę, że uwielbiam taką pogodę.
Kilka ostatnich dni było deszczowych, więc możemy trochę odetchnąć świeżym powietrzem po burzy. Kto nie lubi zapachu, który pojawia się zaraz po deszczu? 
Ja uwielbiam. Zawsze zapach ten przypomina mi dzieciństwo, w taką deszczową pogodę w wakacje, trzeba było przeczekać burzę w domu - co oznaczało, że zabawy z przyjaciółmi z osiedla musiały poczekać, aż się trochę rozchmurzy.
Jaka to była radocha pobiegać po kałużach lub w lekkiej, letniej i ciepłej mżawce, właśnie wtedy pojawiał się ten deszczowy zapach trawy...
Dziś podczas takiej ulewy uszyłam wisior, w kolorach ziemi czyli zielonej, mokrej trawy z małą domieszką złota i brązu.









Zamierzam uszyć jeszcze kolczyki do kompletu :)
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz