Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

środa, 31 grudnia 2014

Biżuteria nie-sutaszowa - odpoczynek od igły..

Czasami, żeby odpocząc od igły lubię pogrzebać w pudełkach z drucikami, rzemieniami i zawieszkami.
Gdy już wpadnie mi do głowy jakikolwiek pomysł na daną błyskotkę - odrazu biorę się do tworzenia :)
W ostatnim czasie (jakieś 6 miesięcy) zrobiłam kilka sztuk tworów handmad'owych - bransoletki z rzemieni, wisiory, ale zobaczycie również pierwsze, uszyte przeze mnie własnoręcznie! etui na telefon! 
Zostawiłam je oczywiście sobie :)
Etui wykonałam z ekologicznej skórki w kolorze czerwonym, ozdobiłam ją z przodu sutaszowym motywem - wykończyłam koralikami Toho.

Etui na telefon
 
 

Trochę biżuterii: 







Skromny naszyjnik - z brązowych sznureczków woskowanych oraz kulek ceramicznych

 
 Kilka pierścionków zrobionych techniką wire wraping - próbowałam pierwszy raz i powiem szczerze, że na instrukcjach czy tyturialach wygląda to na łatwiejszą technikę niż okazało się w rzeczywistości..
Kiedy jednak już zacznę wykręcać druciki to muszę przyznać - wciągają! :)

Pierścionek -  kryształki Swarovski black
 

Turkus oraz kryształek Swarovski gold



To byłoby na tyle :)

Jutro Sylwester, macie jakieś ciekawe plany? Ja jak nigdy dotąd - dowiem się jutro, gdzie mnie poniesie :)

Serdecznie Was pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz