Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

sobota, 13 grudnia 2014

Kolczyki black&gold - z kryształami Swarovski


 Muszę nadrobić zaległości, bo ostatni miesiąc nie miałam czasu, aby dzielić się z Wami nowymi pracami, jakie wyszły spod mojej igły.
Idą swięta, zbliża się również Sylwester - macie już jakieś plany?
Ja jeszcze nie wiem jak spędzę Nowy Rok, ale mogę polecić Wam biżuterię, która nada się w sam raz na tę sylwestrową noc - koczyki Black&Gols ze złotym i metalizowanym sznurkiem sutasz.
Oto kolczyki Black&Gold - obszyłam kryształki Swarovski gold round.
Dość szykowne i rzucające się w oczy, choć drobne, bo mają zaledwie 4 cm :)

Black&Gold



Trzymajcie się cieplutko! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz