Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

wtorek, 13 maja 2014

Akyszz chmurzyska - nadlatuje Różowy Koliber :)

Ostatnio pogoda Nas nie rozpieszcza. Słońce przeplata się z burzowymi chmurami, które przynoszą sporo deszczu. Może nie zachęca Nas to do wychodzenia z domu, ale napewno pomoże jeszcze bardziej zazielenić się naturze... bujne, zielone drzewa i ogródki pełne pięknych kwiatów - to jest to co najpiękniejsze w wiośnie.
Razem z nią rozkwita w Nas wiosenny optymizm, jesteśmy bardziej radośni i uśmiechnięci.. na mnie w każdym razie wiosna działa pobudzająco, zwłaszcza słonko, które niestety ostatnio chowa się za chmurami :)
Wiosenne burze są jednak urokiem tej pory roku. Może już niedługo doczekamy się upałów, wylegiwania na kocyku co naładuje Nas pozytywną energią.
Pomyślałam, że na przekór ciemnym chmurom zrobię bardzo wiosenne kolczyki w różowym kolorze.
Kolczyki z różowym oczkiem Rivoli Swarovski - pełne zawijasów.
Nazwałam je Różowy Koliber.





Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz