Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

czwartek, 21 sierpnia 2014

Komplet Kartina

Witam po przerwie... trochę czasu mnie tu nie było :)
W między czasie uszyłam dwie pary kolczyków i komplet o którym będzie dzisiaj mowa :)
Lato niestety powoli przestaje byc upalne i słoneczne. Nie wiem jak Wy, ale ja tęsknie za tymi 30 stopniowymi upałami :)))
Coraz więcej chmur.. wieczory i poranki robią się już chłodne, a szkoda, że wakacyjny czas tak szybko przemija...

Komplet Kartina - to wisior i kolczyki wykonane oczywiście w technice haftu Sutasz.
Głowne kamienie to onyks oraz czerwony jadeit, sutaszowe sznurki ze złotym akcentem, wykończone oczywiście koralikami Toho :)





pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz