Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

poniedziałek, 28 lipca 2014

Kolczyki Esme - różowo mi

Kolczyki bardzo drobne i delikatne, perły w różowym kolorze z nutką szarości.

                                                             Esme




A gdybyście nie mieli pomysłu na obiad, podaję prosty i łatwy sposób na kabaczki z nadzieniem.
U mnie kabaczki rosną na ogrodzie... nie ma nic pyszniejszego od własnych warzyw, jeszcze trochę i będą pomidory, fasolka i mnóstwo ogórków :)

Środek kabaczka wydrążamy łyżką.
Farsz - mięso mielone, papryka konserwowa, kukurydza, ryż ugotowany, pietrucha i przyprawy do smaku. Całość mieszamy razem i wypełniamy dziury w kabaczkach. Wstawiamy do piekarnika na ok 180 stopni, kiedy kabaczki już dojdą posypujemy je parmezanem i czekamy jeszcze chwilę aż się rozpuści.
Smacznego! Ja już czekam na moje.... aż ślinka cieknie :D


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz