Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wyzwanie pod tytulem "Tanzania" - bajecznie kolorowa Bransoletka "Zan"

Zaprezentować Wam dziś chciałam bajecznie kolorową i lśniącą kryształkami w różnych barwach bransoletkę " Zan" na pomarańczowych rzemieniach.
Korzystając z możliwości techniki sutasz, postanowiłam zrobić zapięcie przy głównym sercu bransoletki, przez co prezentuje się jeszcze bardziej efektownie ;)
Kolory Tanzani skojarzyły mi się z pustynią, kolorem oceanu oraz bardzo barwną biżuterią i strojami, jakie noszą grupy etniczne w Tanzani.
                                                    
 

                                                          

Kolory tasiemek jakie wybrałam to ciemny Mauve, czerwony pomarańcz i jaśniutki blękit.
Kryształek Round Swarovski Golden Shadow posłużył jako zapięcie.
Kolorowe kryształki typu Rondelle i Bicone,całość wykończona malutkimi, lśniącymi koralikami Toho.
Ręcznie wykonany sutasz umocowałam na soczyście pomarańczowych rzemieniach.
Pierwszy raz połączyłam sutasz i rzemienie, powiem Wam, że efekt przeszedł moje oczekiwania :))
Ja się w niej zakochałam, tym bardziej, że uwielbiam takie szalone i odważne zestawienia kolorów w biżuterii.

Kreatywny Kuferek czeka.. jak się rozkręcać to po całości!

Już myślę o wisiorze w kolorach Ziemi, który na życzenie trafi do Agi :)
Do napisania!

3 komentarze:

  1. I wyszło świetnie! :) Podziwiam Twoją cierpliwość;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpliwość chyba najważniejsza w tym całym tworzeniu :) oby tak dalej no i oczywiście wygranej życzę :)

    OdpowiedzUsuń