Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

niedziela, 2 czerwca 2013

Ślubny sutasz dla Darii...

 Moje pierwsze tak duże sutaszowe wyzwanie!
Zaprezentować dziś chciałam komplet biżuterii ślubnej,który wykonałam z tasiemek sutasz.
Życzeniem Darii był komplet biżuterii, wymarzone kolczyki Panna Młoda opisała mi tak: " .. chciałabym takie małe, delikatne ślimaczki.."  i naszyjnik.
Delikatna kolia ze śnieżnobiałego sutaszu, której sercem jest kryształ Swarovskiego w otoczeniu kryształowych kuleczek Swarovski Round w odcieniu Crystal.
Pracę wykończyłam malutkimi koralikami Toho z serii Silver Line, przez co nadają całości cudowny kryształowo - lśniacy efekt.
Naszyjnik w bieli wzbogaciłam o metalizowaną złotą taśmę sutasz. Dodałam również kryształowe kuleczki Swarovski w odcieniu Golden Shadow i Crystal Cooper, z uwagi na buty Panny Młodej, które nie były w typowym białym odcieniu ;)
Kolczyki są na srebrnych sztyftach, których centralnym punktem jest Rivoli Chaton Swarovski, w ślimaka wkomponowałam kryształowe kuleczki Round Crystal.

Zadowolenie i zachwyt Panny Młodej po zobaczeniu biżuterii był dla mnie wzruszający i bezcenny!

A oto wspomniany w tekście komplet biżuterii:





 
Zaprezentuję Wam jeszcze śludne zdjęcia Darii w sutaszowym komplecie, jak tylko je dostanę ;))
aaaaaa   ..nie mogę się doczekać! a Wy? ;)
Jak Wasze wrażenia?

Do napisania!

2 komentarze: