Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

piątek, 17 maja 2013

Wisior, który stał się broszką.. 9ciolatki, żeby było ciekawiej ;)

Dawno mnie nie było, czas szybko leci jak słoneczko na niebie..
Wspominałam jakiś czas temu o zamówieniu na ślubny sutasz. Otóż jestem w tracie wykonania, projekt wyszedł mi przecudnie. Jestem podekscytowana efektami końcowymi, a dopiero zaczęłam i praca wre. Pierwszy kolczyk za mną ;)

Postanowiłam dziś napisać, żebyście nie myśleli, że o Was zapomniałam ;)
Zaprezentuję Wam wisior, który przekształcony został w broszkę. I co najmilsze w tym fakcie, że trafił do rąk  9cioletniej dziewczynki.
Mirek szperając w moich niedokończonych pracach uznał, że idealnie będzie pasował do Jego siostrzenicy, która szaleje na punkcie bajki "Monster high".
Dla niewtajemniczonych wklejam również zdjęcie z postaciami z bajki, aby lepiej zrozumieć motyw czaszki w broszce.



Broszka "Monster high" - wymiary 6,5 cm.





BeeDesign



Co myślicie o takiej broszce?
Ja kończę picie kawy i zabieram się za ślubny sutasz dla Darii ;)

Do napisania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz