Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

czwartek, 11 grudnia 2014

Kolczyki redTwist - która z Was lubi bordo?

Zaczęło się na dobre - drapanie rano zamarzniętych szyb, mróz , opatulanie się szalami,czapkami i rękawiczkami oraz dreptanie w miejscu w oczekiwaniu na autobus albo możliwość zobaczenia wschodu słońca o 7.15 :)  najważniejsze! - za dwa tygodnie święta!
Uwielbiam ten czas spędzony na poszukiwaniu prezentów dla bliskich, szukaniu pięknej i równej choinki, oczekiwaniu na śnieg, w radiu grają świąteczne utwory...
Wyciągamy światełka i ozdoby - przyozdabiamy balkony lub karnisz :) - ja zawsze wieszam na nim światełka, wieczorem tworzą niesamowicie świąteczny nastrój.
Jeszcze tylko brakuje mi śniegu - ale liczę na to, że zima będzie łaskawa i święta będą białe :)
Prezentuję Wam dzisiaj kolczyki redTwist - drobne, wykonane z bordowych oraz czarnych sznureczków sutasz, przedłużone onyksową łezką. Zawieszone zostały na okrągłych, srebrnych biglach.
Długość - 5cm
                                                                             redTwist





Pozdrawiam cieplutko ;)



2 komentarze: