Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

czwartek, 2 października 2014

Różowo mi - kolczyki Roseti


Wczoraj uszyłam kolczyki dość długie i kobiece, w kolorze jak bardzo kojarzonym tylko z dziewczynkami i kobietami.
A Wy co myślicie o różu? W zasadzie jak mam być szczera to przez całe życie nie tyle, że nie przepadałam za tym kolorem, ale raczej nie wzbudzał we mnie żadnych uczuć i emocji... nie musiałam mieć różowym bluzek, dodatków itp itd Jednak od jakiegoś czasu polubiłam ten kolor, zwłaszcza w połączeniu z czarnym lub szarym kolorem.
Nadeszła jesień, więc czemu jej trochę nie rozweselić własnie tym kolorem?
Kolczyki Roseti prosto z krainy mojej wyobraźni, bez wczesniejszym projektów i przemyśleć..




Dobrej nocy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz