Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

czwartek, 10 lipca 2014

Kilka bransek dla odmiany :)

Słońce znów zaczęło Nas rozpieszczać promykami i wysoką temperaturą, można było skorzystać z wakacyjnej pogody i wybrać się nad jeziorko lub basen. Ja w swojej okolicy mam nawet kilka jezior do wyboru, co mnie bardzo cieszy :) 
Oczywiście skorzystałam i poopalałam troszkę ciało, żeby nabrać bardziej letnich kolorków :D 
Która z Nas w lato nie marzy o pięknej opaleniźnie?
Wracając do kolorków, lubię odpocząć od sutaszu i pogrzebać troszkę dla odmiany w bransoletkach.
Prezentuję Wam poniżej kilka w bardzo soczystych kolorach w sam raz do letnich kreacji :)













Pozdrawiam nocną porą :)
Dodam jeszcze zapowiedź kolejnych sutaszowych kolczyków "w drodze" :))
 




2 komentarze: