Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

wtorek, 17 czerwca 2014

Seledynowe letnie kolczyki


Wiosna niedługo dobiega końca i przywitamy tak bardzo chciane i oczekiwane latoo... kto z Nas nie lubi, a raczej stwierdzę,że każdy z Nas lubi gorące słońce, możliwość spędzenia czasu nas jeziorkiem... woda.. szum drzew.. piękne, błękitne niebo...
Cały rok czekamy na lato, bo kiedy - jak nie właśnie w tę porę roku, każdy z Nas czuję się bardziej odprężonym.. Relaks - każdy z Nas czeka na ten czas , kiedy może zanurzyć się w chwili zapomnienia.. czuć powiew wiatru, słońce które ogrzewa nasze ciała.. zapach olejku, którym spryskujemy swoje ciało, żeby nasza opalenizna była jeszcze piękniejsza niż jest.. (ja tak robię :P ) :))))
Ja uwielbiam lato, a że jestem z pod znaku Raka tym bardziej ta pora roku jest mi najbliższa i kocham ją najbardziej.
Cały rok pracujemy, wstajemy szybko rano, wkręcamy się w nasz całodzienny harmonogram, który musimy dopiąć do ostatniego guzika.. a lato?
Lato przynosi powiew spokoju... chwili tylko dla Nas, kiedy możemy wybrać się nad ulubioną rzekę czy jezioro, poleżeć na kocu... nie myśleć o niczym. Takie chwile są nam bez wątpienia bardzo potrzebne... bo po co nam ten pęd za codziennością bez chwili wytchnienia - tylko dla Nas.. bez dzielenia się nią z innymi ;)
Po takich wypadach mamy dodatkową energie do życia, chce nam się żyć i wiemy,że damy radę każdemu następnemu dniu... a to wszystko tylko i wyłącznie dzięki słoneczku i relaksowi - któremu powinniśmy poświęcać więcej czasu i dni, niż tylko wtedy kiedy mamy wakacje czy urlop :)
Dziś chciałam Wam zaprezentować bardzo letnie, w odważnym seledynowym odcieniu kolczyki, które będą pasować jak do spodenek i t-shirt'u, tak i do luźnej, zwiewnej sukienki letniej...
Celadon Meadow




Spokojnych, letnich wieczorów Wam życzę... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz