Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

poniedziałek, 12 maja 2014

Kolczyki Księżycowe ;)

Pierwszą parę kolczyków księżycowych zrobiłam w zeszłym roku.
Niedawno dostałam zamówienie na kolejną parę.
Nazwę wymyśliłam odrazu - po pierwsze, dlatego, że zrobiłam je późną wieczorową porą;
po drugie - ich piękny blask otoczony jest czarno - srebrnymi sznureczkami sutasz.
Pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi na myśl to piękny, srebrny księżyc otoczony ciemną osłoną nocy, którą rozświetlają miliony pięknych gwiazd...
Takie właśnie są kolczyki Księżycowe...
Ciemny sutasz rozświetliły pięknie mieniącym się srebrnym blaskiem kryształki Swarovski oraz koraliki z serii Silver Line.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz