Poznaj moją pasję - daj się oczarować..

Poznaj moją pasję - daj się oczarować..
Poznaj moją pasję... daj się oczarować..

wtorek, 9 lipca 2013

Ślubny komplet "w realu" :)

Dzięki uprzejmości Pary Młodej zaprezentować Wam mogę zdjęcia ze ślubu Darii i Darka, na których możecie zobaczyć biżuterię, którą zrobiłam na tę szczególną okazję ;) 
Delikatny i romantyczny komplet ślubnej biżuterii ze śnieżnobiałych tasiemek sutasz.
Biel w naszyjniku "złamałam" złotą taśmą sutasz oraz kryształkami w odcieniach golden shadow - oczywiście na życzenie Darii ;)
W sznurki sutaszu wkomponowałam kryształy Swarovski w otoczeniu drobnych koralików Toho z serii silver line ;)
Kolczyki zakrętaski mają oczka Rivoli Swarovski w odcieniu crystal, oczywiście na srebrnych biglach ;)








Do napisania ;))

Zdjęcia wykonał: Fotografia KR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz